![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
МО учителів початкових класів | МО учителів природничо-математичних предметів | МО учителів суспільно-гуманітарних предметів | МО учителів іноземних мов | МО учителів художньо-естетично-спортивних предметів |
Шкільне методичне об’єднання вчителів початкових класів
Кафедра вчителів предметів художньо-естетичного циклу
Бухонська Тамара Євгенівна голова шкільного методичного об’єднання учителів предметів художньо – естетично – спортивного циклу учитель трудового навчання, технологій Проблемна тема Формування та розвиток ключових компетентностей учнів на уроках трудового навчання Стаж роботи – 23 роки |
![]() |
Низова Софія Олександрівна учитель фізичної культури Проблемна тема Гра як засіб розвитку фізичних якостей
|
Кудріна Оксана Федорівна учитель музичного мистецтва, художньої культури Проблемна тема Використання елементів музикотерапії на уроках мистецтва та в позаурочній діяльності Стаж роботи – 26 роки |
![]() |
Брежицька Галина Феодосіївна учитель образотворчого мистецтва Проблемна тема Розвиток творчих здібностей учн6ів засобами образотворчого мистецтва Стаж роботи – 16 років |
![]() |
Герасимчук Сергій Сергійович учитель фізичної культури Проблемна тема Розвиток ифізичних якостенй учнів засобами футболу Стаж роботи – 5 років |
![]() |
Кафедра вчителів суспільно-гуманітарних предметів
Попович Світлана Степанівна голова шкільного методичного об’єднання учителів суспільно-гуманітарних предметів
учитель української мови та літератури, німецької мови Проблемна тема Формування комунікативно-мовних умінь учнів на уроках української мови та літератури засобами літературного краєзнавства Стаж роботи – 25 років |
![]() |
Сукач Ніна Іванівна учитель української мови та літератури Проблемна тема Нетрадиційні форми уроків української мови та літератури як один із засобів формування особистісної зрілості учнів Стаж роботи – 36 років
|
![]() |
Гапончук Зінаїда Володимирівна учитель української мови та літератури Проблемна тема Використання інтерактивних елементів на уроках укр. мови та літе-ратури як засіб підвищення зацікавленості учнів навчанням Стаж роботи – 31 рік |
![]() |
Коломис Галина Григорівна учитель українськоїмови та літератури, початкових класів, музики Проблемна тема Акмеологічні підходи до формування життєвих компетентнос-тей особистості на уроках української мовита літератури Стаж роботи – 22 роки |
![]() |
Жуковська Людмила Іванівна учитель української мови та літератури,німецької мови Проблемна тема Ситуативні завдання на уроках української мови як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності Стаж роботи – 4 роки |
![]() |
Якута Руслана Андріївна учитель історії, правознавства Проблемна тема Формуваннягромадянськихкомпетентностей упроцесі вивченняісторії таправознавства Стаж роботи - |
![]() |
Кузьмцька Світлана Антонівна учитель світової літератури, християнської етики Проблемна тема Інноваційні підходи до формування системи ціннісних ставлень особистості учня в акмеологічному просторі школи. Стаж роботи к/к - 14 років |
![]() |
Галушко Світлана Альбертівна учитель історії
|
![]() |
Кафедра вчителів іноземних мов
Гречковська Наталія Борисівна Педадогічний стаж: 20 років Категорія: вища Звання: старший учитель Посада: учитель англійської мови Тема досвіду: " Використання інноваційних технологій на уроках англійської мови " Педагогічне кредо: «Без творчого вчителя не може бути ні нової школи, ні нового суспільства, ні вільної України» |
![]() |
Жуковська Людмила Іванівна Педадогічний стаж: 25 років Категорія: вища Посада: учитель німецької мови Тема досвіду: «Розвиток мовленнєвих компетенцій в контексті формування культурної компетентності» Педагогічне кредо: «Віддай людині крихітку себе, за це душа наповнюється світлом.» Л. Костенко |
![]() |
Косарєва Наталія Петрівна Педадогічний стаж: 18років Категорія: вища Звання: старший учитель Посада: учительанглійськоїмови, заступник директора з навчально-виховноїроботи Тема досвіду:"Роль гри у формуванні креативної конкурентноздатної особистості " Педагогічнекредо: «A teacher who is attempting to teach without inspiring the pupil with a desire to learn is hammering on a cold iron. |
![]() |
Ліщинська Олена Володимирівна Педадогічний стаж: 20 років Категорія: вища Посада: учитель англійської мови Тема досвіду:«Використання інтерактивних методик з метою саморозвитку учнів» Педагогічне кредо:«Той, хто не пам’ятає абсолютно власного дитинства, – поганий вихователь.» |
![]() |
Миколайчук Ольга Адамівна Педадогічний стаж: 7 місяців Категорія: спеціаліст Посада: учитель англійської мови Тема досвіду: «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках англійської мови з метою формування комунікативної компетентності учнів» Педагогічне кредо: «Справжній учитель повинен бути не тільки наставником, а й другом дітей» |
![]() |
Сидорук Захар Олександрович Педадогічний стаж: 4 роки Категорія: спеціаліст Посада: учитель англійської мови Тема досвіду: «Розвиток соціокультурної компетентності на уроках англійської мови» |
![]() |
Кафедра вчителів початкового навчання
Кузнєцова Світлана Іванівна голова шкільного методоб’єднання вчителів початкових класів, учитель початкових класів Проблемна тема Використання НІТ на уроках в початкових класах як засіб розвитку особистісної зрілості школярів Педагогічний стаж – 30 років |
![]() |
Лащук Алла Андріївна учитель початкових класів Проблемна тема Використання ігрових технологій на уроках в початкових класах Педагогічний стаж – 26 років |
![]() |
Жуковська Ніна Пантелеймонівна учитель початкових класів Проблемна тема Розвиток творчих здібностей та життєвих компетентностей на уроках в початковій школі Педагогічний стаж – 23 роки |
![]() |
Ступак Людмила Адамівна учитель початкових класів Проблемна тема Створення ситуації успіху як засіб розвитку творчих здібностей учнів Педагогічний стаж – 17 років |
![]() |
Лащук Дар’я Анатоліївна учитель початкових класів Проблемна тема Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи Педагогічний стаж – 10 років |
![]() |
Домбовецька Інна Григорівна учитель початкових класів Проблемна тема Формування пізнавальних інтересів учнів Педагогічний стаж – 6 років |
![]() |
Кукліна Тетяна Анатоліївна вихователь групи продовженого дня Проблемна тема Використання інтерактивних технологій на групі продовженого дня Педагогічний стаж – 30 років |
![]() |