Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 17.12.2017, 06:08

Рівненська ЗОШ №20

Меню сайту
Наше опитування
Скільки часу Ви витрачаєте в день на підготовку до уроків?
Всього відповідей: 94
Статистика
лічильник відвідувань
Статистика 2
Форма входу
Зараз на сайті
Годинник

Складання психолого-педагогічної характеристики класу

Складання психолого-педагогічної характеристики класу:

 

Програма вивчення класного колективу.

  1. Загальні відомості про клас.

·    Склад учнів за віком, з них скільки хлопчиків і дівчаток.

·    Історія класу і його традиції.

·    Загальна характеристика успішності і дисципліни.

·    Відмітки неповні, неблагонадійні сім’ї.

·    Зв’язки класу з іншими групами і колективами.

  1. Спрямованість класу як колективу.

·    Мета, зміст і мотиви основних видів колективної діяльності. Атмосфера в класі.

·    Рівень загального розвитку учнів, широта інтересів. Характеристика професійних інтересів, любимі уроки класу. Позитивні і негативні прояви взаємодії і взаємодопомоги в навчальній роботі. Домінуючі мотиви учіння.

·    Інтерес класу до мистецтва, літератури, спорту тощо.

  1. Організаційна структура класу як колективу.

·    Коротка характеристика активу класу. Вимогливість до себе та до інших, авторитетність.

·    Взаємовідношення учнів з активом класу.

·    Чи є у класі угрупування, які з них більш авторитетні і чому?

·    Чи є у класі пасивні учні, їх характеристика? Причини пасивності.

  1. Інтелектуальна єдність класу.

·    Чи знаходять учні спільну мову при розв’язанні загально класних проблем?

·    Як сприймаються критичні зауваження з боку учнів класу та інших учнів?

·    Спостерігається критичне усвідомлення недоліків і намагання до їх виправлення?

·    Загальна інтелектуальна активність класу.

  1. Емоційна єдність класу.

·    Емоційний тон класу: доброзичливість, симпатії, уважність, чуйність один до одного, сумісні переживання успіхів і невдач всього класу.

·    Регулювання своїх емоцій.

·    Загальна емоційна атмосфера класу.

  1. Вольова єдність класу.

·    Чи здатні учні класу до подолання труднощів і перешкод?

·    Колектив класу швидко і усвідомлено виконує загально прийняте рішення.

·    Чи можуть учні довго, напружено виконувати поставлену задачу і доводити її до кінця?

·    Чи спостерігається в класі постійна готовність до подолань труднощів.

  1. Керівництво класом як колективом.

·    Вплив особистості класного керівника, вчителів на відношення в класі.

·    Авторитет дорослих (класний керівник, вчителі) серед учнів класу.

·    Здійснення індивідуального підходу до учнів.

Загальні висновки

Дати характеристику рівня розвитку класного колективу.

Виділити позитивне і негативне в організації колективу класу.

Рекомендації щодо подальшої роботи класного керівника з класом.

Розклад дзвінків

1 урок 8.30 - 9.15

2 урок 9.30 - 10.15

3 урок 10.25 - 11.10

4 урок 11.30 - 12.15

5 урок 12.25 - 13.10

6 урок 13.20 - 14.05

7 урок 14.15 - 15.00

Корисна інформація

2017-2018 н.р.
І семестр
 

1.09.2017 - 29.12.2017 
ІІ семестр 

15.01.2018 - 25.05.2018 
Осінні канікули 
30.10.2017 - 05.11.2018 
Зимові канікули 
30.12.2017 - 14.01.2018 
Весняні канікули 
10.04.2018 - 16.04.2018

Таймер
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Погода
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Точний час
Рівне:

Рівненська ЗОШ № 20 © 2017
Конструктор сайтів - uCoz