ПАМ’ЯТКА ДЛЯ
ВЧИТЕЛЯ
Освітні завдання уроку.
Забезпечити в ході уроку засвоєння
(повторення, закріплення) певних основних понять, законів, теорії, а також
наукових фактів.
Сформувати (продовжити формування),
закріпити конкретні спеціальні вміння з даного предмета.
Сформувати (продовжити інформування,
закріпити) певні загальні вміння і навички. Наприклад, навички планування в
відповіді, навички роботи з книгою, вміння читати і писати у швидкому темпі і
т.д.
Усунути прогалини в знаннях, спеціальних
і загальнонавчальних уміннях і навичках.
Виховні завдання уроку.
Сприяти формуванню основних світоглядних
ідей, причинно-наслідкових зв’язків між явищами.
Забезпечити моральне виховання учнів,
формувати такі риси характеру: патріотизм, гуманізм, милосердя.
Сприяти трудовому вихованню і
профорієнтації учнів (наприклад, ознайомити їх з певними традиціями,
професіями).
Сприяти естетичному вихованню учнів
(ознайомити з творами літератури, мистецтва, естетикою праці, побут).
Сприяти фізичному вихованню учнів,
турбуватися про раціональну організацію навчальної праці, попереджувати
втомлюваність на уроках.
Усувати типові недоліки у вихованні учнів
класу.
Розвиваючі завдання уроку.
Розвивати в учнів уміння виділяти
головне, суттєве у виучуваному матеріалі, порівнювати, узагальнювати факти,
логічно викладати свої думки.
Розвивати в учнів самостійність,
прагнення самостійно здобувати знання, вміння долати труднощі в навчанні,
використовуючи для цього проблемні ситуації, творчі завдання, дискусії,
спостереження в природі, самостійне складання задач, заохочення наполегливості
при розв'язуванні задач і т.д.
Розвивати емоції учнів, створювати на
уроках емоційні ситуації здивування, радості, парадоксальності, використовуючи
яскраві приклади, ілюстрації, демонстрації, які впливають на почуття учнів.
Розвивати пізнавальний інтерес учнів,
використовуючи дані про новини науки і техніки, ігрові ситуації, навчальні
дискусії.
Звернути увагу на усунення недоліків у
розвитку інтелекту, волі емоцій, інтересів учнів класу.
При роботі з найбільш підготовленими
учнями звертати особливу увагу на розвиток певних сторін їх інтелекту, волі,
емоцій, здібностей.
|