Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 19.10.2017, 20:09

Рівненська ЗОШ №20

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 123
Статистика
лічильник відвідувань
Статистика 2
Форма входу
Зараз на сайті
Годинник

Алгоритм роботи

Алгоритм роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемною темою

 

1.Етапи реалізації

 

І етап. Організаційний (2013-2014 н.р.)

Мета: ознайомлення педагогічного колективу з ключовими поняттями науково-методичної проблемної теми школи «Інноваційні підходи до формування системи ціннісних ставлень особистості учня в акмеологічному просторі школи»,

визначення тенденцій розвитку педагогічного процесу в рамках реалізації проблеми.

Завдання:

-  Діагностування вчителів з метою виявлення труднощів і шляхів реалізації
проблеми, визначення рівня готовності педагогів до здійснення інноваційних
підходів.

Аналіз рівня інформатизації школи до початку реалізації проблеми.

-          Визначення рівня комунікаційної компетентності педагогічних працівників.

-          Створення умов для методичного вдосконалення педагогічних працівників.

-          Створення системи шкільних інформаційних ресурсів (розробки уроків, методична
література, мультимедійні проекти, база даних шкільної бібліотеки тощо).

-          Висвітлення тематичної інформації серед учасників навчально-виховного процесу.

-          Створення умов для забезпечення охорони здоров'я учнів, їхнього повноцінного
фізичного розвитку й формування здорового способу життя.

 

Шляхи реалізації:

 

Вид роботи

Виконавець

Форма узагальнення

Моніторинг рівня володіння

ПСТ, рівня котушка Іивииї

компетентності педагогічними працівниками.

Адміністрація, психолог

Нарада при директорові

Вивчення попиту працівників на відвідування семінарів за темами відповідно проблем.

Адміністрація,     керівники методичних об'єднань

Засідання методичного об'єднання

Вивчення передових освітніх технологій, підходів

Заступники директора, керівники методичних об'єднань

Портфоліо вчителів

Організація методичних заходів для опанування знаннями з вище зазначеної проблеми.

Адміністрація

Семінар «Особливості поєднання акмеологічних підходів та інших сучасних інновацій у навчально-виховному процесі»

Розробка інструкцій, методичних рекомендацій, порад з питань реалізації проблем.

Адміністрація

Засідання педагогічної ради «Інноваційне          освітнє середовище    як    фактор розвитку особистості»

Моніторинг рівня технічного забезпечення навчального закладу.

Адміністрація

План розвитку матеріально-технічної бази школи

Висвітлення інформації щодо реалізації загально шкільної проблеми на сайті школи.

Адміністрація

Сайт школи

Створення динамічних,

творчих, аналітичних груп, спрямованих на реалізацію проблеми.

Адміністрація

Робота в групах

Вивчення рівня ціннісних ставлень учнів.

Психолог, соціальний педагог

Нарада при директорові

Розвиток соціальної та комунікативної активності учнів.

Педагогічні працівники

Навчально-виховна діяльність

Формування в учнів навичок акмеологічної самоорганізації,   розкриття резервних комплексів учня

Вчителі, класні керівники

Навчально-виховна діяльність

Проведення заходів із створення безпечного інформаційного простору ноосфери учня

Вчителі, класні керівники, психолог, соціальний педагог

Бесіди,    класні    години, батьківські збори, інше

Продовження співпраці із Військовим шпиталем, Центром здоров'я.

Вчителі, класні керівники, психолог, соціальний педагог

Бесіди,    класні    години, батьківські збори, зустрічі

Забезпечення  педагогічних працівників матеріалами з проблем здорового способу життя і здоров'язбережувальних технологій.

Адміністрація

Індивідуальні консультації, бесіди

 

 

 

Очікувані результати: сформувати позитивне ставлення учасників навчально-виховного процесу до реалізації загальношкільної проблеми; мотивувати членів педагогічного колективу до вироблення власного бачення та шляхів реалізації методичної проблеми.

II-III етапи. Реалізація проблеми (2013-2016 pp.)

Реалізація науково-методичної проблеми

2013-2014 навчальний рік

 

1

Методичний консиліум «Інноваційні підходи до процесу формування системи ціннісних ставлень особистості  учня засобами сучасних педагогічних технологій».

Грудень       2013 року

Методична рада

2

Засідання методичної ради «Інноваційні форми забезпечення психолого-педагогічного патронату сім'ї зі створення  безпечного освітнього інформаційного простору виховання дітей».

Березень      2014 року

Методична робота

3

Декада педагогічної майстерності. Методичний калейдоскоп показових уроків «Використання інновацій  для   формування     позитивної навчальної    мотивації    та   подальшого  її розвитку».

Листопад 2013 року

Керівники методичних об'єднань

4

Психолого-педагогічні семінари:

•   «Експіриєнтивне навчання як інструмент інноваційного розвитку освіти»; 

•   «Формування комунікативної культури вчителя  в   умовах сучасного інформаційного простору. Шляхи впливу на внутрішній світ і поведінку дитини»;

•   «Дитяча обдарованість, її   вияв і стимулювання»

Грудень       2013

року Січень 2014 року

Березень      2014 року

Коломис Г.Г.

Брежицыка Г.Ф,

Моторнюк О.Ю.

5

Професійна компетентність учителя. Створення портфоліо вчителів: систематизація науково-дослідницьких     матеріалів     за     науково-методичною проблемою

Упродовж року

Коломис Г.Г.

Методична рада

 

2014 - 2015 навчальний рік

 

1

Педагогічна рада «Інноваційні акмеологічні підходи до формування ціннісних орієнтирів учнівської молоді»

Березень 2015 року

Дирекція

2

Психолого-педагогічний семінар:

•   «Інноваційний урок. Який він?»;

•  «Інноваційні моделі взаємодії педагога з дитиною»;

•  «Формування комунікативної культури вчителя в умовах інноваційного простору школи»

2014- 2015 н.р.

Моторнюк О.Ю., Косарєва Н.П.,

Брежицька Г.Ф.

3

Моніторинг,      діагностика,      анкетування. Моніторинг навчальної діяльності вчителя й учнів,    діагностика    їхніх    здібностей    і можливостей.

Листопад  2014 року

Косарєва Н.П., Керівники методичних об'єднань

4

Методичний       фестиваль.       Узагальнення методичних знахідок педагогічного колективу за науково-методичною проблемою.

Березень      2015 року

Косарєва Н.П.,

Керівники методичних об'єднань

5

Тиждень  педагогічної майстерності. Методичний        калейдоскоп «Шляхи вдосконалення сучасного уроку».

Грудень      2014 року

Косарєва Н.П., 

Керівники методичних об'єднань

6

Засідання шкільних методоб'єднань з питань використання інноваційних підходів в урочній та позаурочній діяльності.

Упродовж року

Керівники методичних об'єднань

 

ІІІ. Перехід на рівень технологій 2015 - 2016 навчальний рік

 

1

Педагогічна рада «Використання сучасних педагогічних  технологій як  засіб розвитку самоосвітньої компетентності учня». Підсумки роботи над проблемною темою на рівні практичного втілення.

Березень 2016 року

Косарєва Н.П.

2

Психолого-педагогічний семінар:

•   «Інтерактивні технології в інноваційному навчанні,   їхня   роль   у   формуванні ключових компетентностей»;

•   «Сучасний педагог, уміючий, успішний. Майстер-клас із питань використання ОСТ»; 

•  «Формування комунікативної культури вчителя. Коло цінностей»

Грудень 2015 року

 

Лютий 2016 року

 

Березень  2016 року

Косарєва Н.П.,

Брежицька Г.Ф,

3

Творчі звіти методичного об'єднання, творчих груп про результати роботи над проблемою, узагальнення матеріалів.

Березень   , 2016 року

Косарєва Н.П.

Керівники творчих груп ШМО

4

Аукціон творчих знахідок. Випуск методичних бюлетенів, педагогічних стіннівок.

Упродовж року

Косарєва Н.П.

Керівники методичних об'єднань

5

Аналіз проведеної роботи, формування нових традицій   школи,   розробка   нової  науково-методичної проблеми.

Квітень 2016 року

Косарєва Н.П.

Методична рада

 

ІV етап. Узагальнення результатів 2016-2017 навчальний рік

Мета: вивчення результативності реалізації науково-методичної проблеми, проектування.

Завдання:

•  Моніторинг результатів, комплексний аналіз результатів дослідження.

•  Узагальнення та оформлення матеріалів.

•  Впровадження результатів дослідження.

•  Створення єдиного інформаційного простору закладу освіти з подальшою інтеграцією в систему відкритої освіти.

Вид роботи

Виконавець

Форма узагальнення

 

Створення внутрішньої бази інформаційних ресурсів.

Адміністрація

 

 

Оснащення предметних кабінетів інтерактивним устаткуванням.

Адміністрація

Розвиток матеріально-технічної бази школи

 

Участь у практичних конференціях, форумах з висвітленням досягнутих результатів на рівні міста, області

Педагогічні працівники

Виступи,    презентації, посібники,   методичні рекомендації

 

Практичне застосування педагогами та учнями інновацій у навчально-виховному процесі.

Педагогічні працівники

Навчально-виховна діяльність

 

Впровадження дистанційної освіти.

Адміністрація

Навчально-виховна діяльність

 

Створення умов для взаємодії школи з родинами в тому числі через єдиний інформаційний простір.

Адміністрація,        класні керівники

Сайт школи

 

Створення толерантного освітнього середовища в навчальному закладі.

Учасники НВП

Навчально-виховна діяльність

 

Формування інформаційної та комунікаційної культури усіх учасників навчально-виховного процесу.

Учасники НВП

Навчально-виховна діяльність

Моніторинг очікуваних результатів.

Косарєва Н.П.

Педагогічна       рада, методична рада, Рада школи

Систематизація творчих напрацювань педагогів із питань здійснення інноваційних підходів до формування системи ціннісних ставлень у школярів. Формування та поширення ППД

Адміністрація.

Педагогічні працівники

Виставка-презентація напрацювань,  друк  у педагогічній пресі

Створення авторських програм щодо здійснення інноваційних підходів до навчально-виховного процесу в умовах акмепростору

Педагогічні працівники

Програми,    методичні рекомендації

Звіт перед учительсько-учнівсько-батьківською громадськістю з питань реалізації науково-методичної проблемної теми

Адміністрація

Науково-практична конференція (загальношкільні збори) Червень 2017 р.

Очікувані результати: підвищення педагогічної майстерності вчителів, підвищення якості освітнього процесу, поширення досвіду роботи школи.

 

 

Розклад дзвінків

1 урок 8.30 - 9.15

2 урок 9.30 - 10.15

3 урок 10.25 - 11.10

4 урок 11.30 - 12.15

5 урок 12.25 - 13.10

6 урок 13.20 - 14.05

7 урок 14.15 - 15.00

Корисна інформація

2017-2018 н.р.
І семестр
 

1.09.2017 - 29.12.2017 
ІІ семестр 

15.01.2018 - 25.05.2018 
Осінні канікули 
30.10.2017 - 05.11.2018 
Зимові канікули 
01.01.2018 - 14.01.2018 
Весняні канікули 
10.04.2018 - 16.04.2018

Таймер
Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Погода
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Точний час
Рівне:

Рівненська ЗОШ № 20 © 2017
Конструктор сайтів - uCoz