Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 22.11.2024, 01:53

Рівненська ЗОШ №20

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [35]
Наше опитування
Скільки часу Ви витрачаєте в день на підготовку до уроків?
Всього відповідей: 136
Статистика
лічильник відвідувань
Статистика 2
Форма входу
Зараз на сайті
Годинник

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

Не силуйте душу дитини, уважно придивляйтесь до законів природного розвитку кожної дитини, до її особливостей, прагнень, потреб.

Генії не падають з неба,
вони повинні мати можливість
отримати освіту
й мати умови для розвитку (А.Бебель)

Яких же дітей необхідно називати обдарованими і що таке обдарованість? Нині існує понад 100 (!) визначень обдарованості, при чому серед них немає жодного, яке цілком влаштовувало б хоч якусь частину психологів і педагогів.

У найновішому словнику української мови зазначено що обдарованим (талановитим) є той, хто має великі здібності; дар (талант) – це видатні природні здібності, хист, обдарування.

Ще одне визначення: обдарованість – своєрідне поєднання здібностей (окремих психічних якостей, що обумовлюють можливості людини в тій чи іншій діяльності), єдність, яку вони складають у своїй взаємодії; обдарованість містить у собі здатність до узагальнення, інтелектуальну потенцію, високу креативність та високий рівень мотивації.

Існують різні типи обдарованості. Так, дуже дефіцитна і найменш вивчена лідерська або соціальна обдарованість. Така обдарованість характеризується здатністю розуміти інших людей, будувати з ними конструктивні взаємини, управляти ними. Ще один тип обдарованості – художня. Цей тип обдарованості , як правило, виявляється у високих досягненнях у художній діяльності – музика, танці, живопис, скульптура, сцена. Психомоторна (спортивна) обдарованість виявляється дуже помітно, але в контексті середньої загальноосвітньої школи не являє спеціального інтересу. Учні зі спортивною обдарованістю часто не зовсім добре вчаться. Це пов’язано насамперед із недостачею часу та належного бажання. Якщо в школярів, що захоплюються спортом, створити відповідну мотивацію, тобто настій, то вони, як правила, можуть чудово навчатися.

Пряме відношення до школи мають таких три типи обдарованості : академічна, інтелектуальна і творча(креативна)

Академічна обдарованість являє собою яскраво виражену здатність навчатися. Академічно обдаровані школярі – це завжди генії самого навчання, це блискучі професіонали шкільної праці, чудові майстри швидкого, міцного та якісного засвоєння.

Інтелектуальна обдарованість –це не тільки і навіть не стільки здатність навчатися, скільки вміння думати, аналізувати, зіставляти факти, тобто виконувати складну інтелектуальну роботу. Носії такої обдарованості – розумники та розумниці. Вони іноді блискуче, іноді непогано, іноді чудово з одних предметів і погано з інших – це залежить від їхнього ставлення до предмета й до викладача.

Творча обдарованість (креативна) –це те що, виявляється в нестандартному баченні світу , в нешаблонному мисленні і в тому, що суспільство оцінює над усе. У творчої обдарованості багато різних варіантів: є учні, які виявляють неабиякі творчі можливості буквально в будь – якій діяльності, за яку беруться, але бувають учні, в яких таке нестандартне бачення виявляється досить яскраво лише в одній сфері.

Кожна обдарована (талановита) дитина – індивідуальність і потребує особливого підходу.

Виявити талант мають психологічні служби, а створити умови для виявлення суто педагогічне завдання.

Виявлення обдарованих і талановитих дітей - це тривалий процес. Обдарована дитина сама собі допоможе, якщо вчитель творчий, а навчальний процес цікавий, різнобічний, результативний.

/Files/images/obdarov_ditina2/Слайд1.JPG/Files/images/obdarov_ditina2/Слайд2.JPG/Files/images/obdarov_ditina2/Слайд3.JPG/Files/images/obdarov_ditina2/Слайд4.JPG/Files/images/obdarov_ditina2/Слайд5.JPG/Files/images/obdarov_ditina2/Слайд6.JPG/Files/images/obdarov_ditina2/Слайд7.JPG/Files/images/obdarov_ditina2/Слайд8.JPG/Files/images/obdarov_ditina2/Слайд9.JPG/Files/images/obdarov_ditina2/Слайд10.JPG/Files/images/obdarov_ditina2/Слайд11.JPG/Files/images/obdarov_ditina2/Слайд12.JPG/Files/images/obdarov_ditina2/Слайд13.JPG/Files/images/obdarov_ditina2/Слайд14.JPG/Files/images/obdarov_ditina2/Слайд15.JPG

За матеріалами сайту bilatserkva-school7.edukit.kiev.ua/robota_z_obdarovanimi_ditjmi

Пакет документів для роботи з обдарованими учнями

Категорія: Мої статті | Додав: school (23.06.2015)
Переглядів: 1238 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Розклад дзвінків

1 урок 8.30 - 9.15

2 урок 9.30 - 10.15

3 урок 10.30 - 11.15

4 урок 11.35 - 12.20

5 урок 12.40 - 13.25

6 урок 13.35 - 14.20

7 урок 14.25 - 15.10

8 урок 15.15 - 16.00

RSS
Корисна інформація

І семестр

з 01 вересня до 22 грудня 2023 року

ІІ семестр

з 08 січня до 31 травня 2024 року

Канікули:

осінні з 23.10.23 по 29.10.23

зимові з 23.12.23 по 07.01.24

весняні з 25.03.24 по 31.03.24

Таймер
Пошук
Погода
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Кіт
Точний час
Рівне:
Жабки

Рівненська ЗОШ № 20 © 2024
Конструктор сайтів - uCoz