Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку:
формування компетентностей; розвитку компетентностей; перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей; корекції основних компетентностей; комбінований урок, уроки-семінари, конференції, інтерактивні уроки, інтегровані уроки, відео-уроки тощо.
Також формами організації освітнього процесу є екскурсії, віртуальні подорожі, форуми, спектаклі, брифінги, квести.
З метою засвоєння нового матеріалу та розвитку компетентностей крім уроку проводяться навчально-практичні заняття, які також виконують функцію перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей
Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.