Упродовж усього життя людині необхідно адаптуватися до різних життєвих ситуацій, обставин, нових умов. Основними факторами, які впливають адаптацію учнів 5 класу є : нові умови навчання, зміна соціального статусу в класному колективі, збільшення навчального навантаження, фізіологічні зміни, психологічні новоутворення.
Для учнів 5-го класу багато, що стає новим і непізнаним: нові вчителі, нові предмети, форми навчання, а іноді й однокласники. Звичайно, є діти, які легко й вільно вливаються в шкільну систему вимог, а є серед них і ті, які потребують допомоги вчителів, батьків, психолога.
Саме про ці аспекти йшлося на психолого-педагогічному консиліум «Адаптація учнів 5 класу до умов навчання у середній школі», який проведено 26 листопада (директор школи Н.Сукач).
Заступник директора з навчально-виховної роботи О.Моторнюк акцентувала увагу на актуальності проблем адаптації та результатах адаптації учнів 5 класу до навчання в основній школі.
Про рівень підготовки учнів 4-го (теперішнього 5-го класу) до навчання у середній школі інформувала Л.Ступак.
Класний керівник 5 класу Н.Гречковська зробила психолого-педагогічну характеристику класу.
Презентацію «Соціально-психологічна адаптація учнів» представила практичний психолог школи Брежицька Г.Ф. До відома присутніх доведено інформацію про стан здоров’я учнів 5 класу.
Аналіз проведених контрольних робіт та відвіданих уроків зробили Н.Сукач, директор школи та О.Моторнюк, заступник директора з навчально-виховної роботи.
Учасники психолого-педагогічного консиліуму із задоволенням виконали вправу-інтерв’ю «Як допомогти п’ятикласникові?»
Насамкінець учасники консиліуму виробили рекомендації для вчителів-предметників щодо роботи з п’ятикласниками.
|