Реформування національної освіти зумовило докорінні зміни в системі оцінювання навчальних досягнень учнів. Нові критерії оцінювання спрямовані на суттєву переорієнтацію процесу навчання, яка б забезпечувала особистісний індивідуальний розвиток кожного учня. Саме про ці аспекти йшлося на педагогічній раді «Таке важливе вміння - оцінювати», яку проведено у формі дискусії 20 листопада 2017 року у Рівненський ЗОШ № 20.
Практичний психолог школи Брежицька Г.Ф. наголосила, що оцінка може виступати як емоційне ставлення вчителя до навчання учня і як мотивоване оцінне судження. Галина Феодосіївна довела до відома вчителів результати анкетування учнів «Чи впливає емоційний стан учителя на оцінку учня».
Заступник директора школи Моторнюк О.Ю. допомогла педагогічному колективу пригадати функції оцінки та наголосила на управлінській функції, яка дає змогу педагогу скоригувати роботу учня і власну діяльність, змінити методику викладання, удосконалити організацію навчання школярів.
Про особливості оцінювання в початковій школі інформувала учитель початкових класів Лащук А.А. У результаті обговорення початківці розробили рекомендації щодо здійснення вербального оцінювання відповідно до рівнів навчальних досягнень учнів початкової школи.
Соціальний педагог школи Свердлюк Я.М. розкрила зміст і прокоментувала поняття «змістовна оцінка». У ході дискусії були виділені правила, яких потрібно дотримуватися під час оцінювання.
Про рівні навчальних досягнень учнів середньої і старшої школи інформувала керівник творчої групи «Європейський поступ» Кузьмицька С.А.
Насамкінець освітяни виробили рекомендації щодо подальших шляхів виховання успішної особистості в умовах освітньої реформи.
О.Ю.Моторнюк,
заступник директора школи |