26 квітня у Рівненській ЗОШ №20 пройшло засідання Школи молодого вчителя «Шляхи формування ключових компетентностей школярів у мовно-літературному освітньому середовищі загальноосвітнього навчального закладу» із метою окреслити перед молодими педагогами міста можливості формування ключових компетентностей школярів на уроках української мови, літератури, зарубіжної літератури, ознайомити із особливостями здійснення сучасних підходів на уроках літератури рідного краю, на певних етапах особистісно зорієнтованих уроків української мови та зарубіжної літератури, сприяти формуванню інноваційної культури сучасного молодого учителя-словесника через ознайомлення з досвідом колег із ЗОШ №20.
У формі інформаційно-практичного колажу-шляху педагоги пройшли методичними стежками, взявши за девіз слова Я.Коласа «Неважко йти чиїмись слідами, складніше, але почесніше самостійно прокладати шлях».
Йдучи стежиною вчителя-практика молоді колеги побували на уроці літератури рідного краю «Палітра поезій Анни Войнарович» (учитель української мови та літератури Попович Світлана Степанівна), ознайомились із вивченням та впровадженням у практику інтерактивних технологій учителем української мови та літератури Гапончук Зінаїдою Володимирівною та практичною реалізацією мотиваційного компоненту уроку зарубіжної літератури (на прикладі твору Е.Портер «Полліанна») Кузьмицькою Світланою Антонівною, учителя зарубіжної літератури.
На методичній стежині Коломис Галина Григорівна, методист КУ «Рівненський міський методичний кабінет», ознайомила присутніх із основними аспектами формування ключових компетентностей школярів у системі мовно-літературної освіти.
Завершився маршрут стежиною запитань та відповідей, де учасники обмінялися думками, створили путівник «Актуальні маршрути молодого філолога у 2017–2018 н.р.».
С.Попович,
учитель української мови та літератури
|