Упродовж лютого 2019 року проведено Методичний місячник.
У ході Місячника здійснено ряд заходів, які сприяли методичній просвіті педпрацівників:
- керівник творчої групи «Європейський поступ» Кузьмицька С.А. провела засідання з питань використання біоадекватних методів як важливого чинника формування життєвих компетентностей школярів (07.02.2019 року);
- із метою ознайомити учасників освітнього процесу з особливостями методики дизайн-мислення учитель математики, учасник Третьої національної (не) конференції шкільних педагогів EdCamp Ukraine - 2017 Юрко О.Р. провела засідання педагогічної дизайнерської студії «Як вийти за межі звичайного уроку? Методичні фішки в навчанні основ наук». Педагоги мали можливість обмінятися думками та творчими ідеями , як зробити урок цікавим та бажаним для учнів. На завершення педагогічної дизайнерської студії вчителі-предметники, уклали рекомендації за результатами роботи (14.02.2019 року);
- педагогічна майстерня для класних керівників «Створення інноваційного освітнього середовища в роботі з батьківською громадськістю» сприяла усвідомленню педагогами школи новітніх стратегій у роботі з батьками школярів (27.02.2019року).
Високу педагогічну майстерність продемонстрували під час проведення уроків-презентацій: Герасимчук С.С. (фізична культура, 7-Б клас), Кукліна Т. А. (Я досліджую світ, 1-Б клас), Остапчук І.Г. (літературне читання, 4-Б клас), Сукач Н.І. (українська мова, 6-Б клас ), Мельник Т.В. (інформатика, 4-А клас), Ступак Л.А. (людина і світ , 4-А клас), Костюк А.В. (англійська мова, 3-Б клас) та під час проведення заходів: Сидорук З.О. (перфоманс «Герої не вмирають», 9 клас), Свердлюк Я.М. (тренінг «Спілкування – це здорово!», 7-Б клас), Загнойко Л.І. (бібліотечний урок «Ти наше диво калинове, кохана материнська мово!»), Костюк А.В. (майстер-клас з виготовлення «Валентинок», вихованці ГПД), учителі, які атестуються у 2018-2019 навчальному році. Педагоги продемонстрували використання нестандартних підходів до проведення уроків, заходів, шляхи впровадження інноваційних виховних технологій, стратегій щодо формування у школярів предметних та ключових компетентностей.
Н.Косарєва,
заступник директора
|