Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 20.10.2017, 01:49

Рівненська ЗОШ №20

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [30]
Наше опитування
Коли Ви найбільше очікуєте на карантин?
Всього відповідей: 113
Статистика
лічильник відвідувань
Статистика 2
Форма входу
Зараз на сайті
Годинник

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Зерна педагогічної мудрості

Якщо ви хочете, щоб педагогічна праця приносила вчителю радість, щоб повсякденне проведення уроків не перетворилося в нудну, одноманітну повинність, ведіть кожного вчителя на щасливу стежину творчості

В.О.Сухомлинський

Кредо обивателя — «навіщо я буду цим займатися, якщо мені за це не платять?». Мені нескінченно шкода таких людей. Життя таке коротке, що старанно відгороджуватися від всього прекрасного, що в ньому є, розмінюватися на те, що дається над силу, в ім'я якихось примарних матеріальних благ — сущий злочин. Проти власної особи. Я не звикся розділяти категорії «робота» і «захоплення». Для мене є лише творчість. Всеосяжна і всепоглинаюча, захоплююча і багатогранна, наповнююча життя по самі вінця і що тут же спустошує, не обмежена рамками, забобонами і масовими стереотипами. 
(Артемій Юрійович Ломов) 

Педагог повинен бути сам вихованою і освіченою людиною. Тому підготовка педагога починається з його власного виховання і освіти.

  П.П. Блонський

Майстерність вихователя не є якимось особливим мистецтвом, яке вимагає таланту, але це спеціальність, якій потрібно навчати, як потрібно навчати лікаря його майстерності ,як потрібно навчати музиканта.

  А.С. Макаренко

Щоб дати учням іскринку  знань, вчителю потрібно ввібрати  ціле море світла.

 В.О.Сухомлинський

Похвала, заохочування учня, колективу - дуже велика виховна сила: зростає почуття власної гідності заохочуваних, у них виникає бажання робити ще краще.

 В. О. Сухомлинський

 

Покарання не тільки крайня форма примусу, це також одна з форм громадської оцінки поведінки людини. Покарання перевиховує лише тоді, коли в чомусь переконує, примушує замислитись над власною поведінкою, над ставленням до людей.

 В. О. Сухомлинський

 

Чим жалітися на всезагальну темряву, чи не краще самому запалити маленьку свічку.

Митрополит Питирим

 

Три шляхи ведуть до  знання: шлях міркувань ­- цей шлях найблагородніший, шлях наслідування - це найлегший шлях, і шлях досвіду – цей шлях найтяжчий.

 Конфуцій

Спілкування вчителя з дітьми під час занять – лише частина виховної роботи. Освіта дитини, її духовний розвиток, формування її морального обличчя – все це великою мірою залежить від роботи, яка проводиться у вільний від навчання час, не регламентується розкладами і розпорядком.

В.О. Сухомлинський

 

 Учитель повинен стати другом дитини, пройнятися її інтересами, переживати її радощі і тривоги, забувши про те, що він учитель. І тоді дитина відкриється перед ним. Школа лише тоді осередок виховання, коли вона стала для дитини вогнищем радісного, цікавого життя, що кличе її до знань, науки.

В.О. Сухомлинський

  Шлях до серця дитини лежить через дружбу, через спільні інтереси, захоплення, почуття, переживання.

 В.О. Сухомлинський

 Коли ти бачиш учня тільки із-за свого стола в класі, коли він іде до тебе тільки на виклик, коли вся його розмова з тобою – тільки відповіді на твої запитання, ніякі знання психології тобі не допоможуть. Треба зустрічатися з дитиною як із другом, однодумцем, пережити разом з нею радість перемоги і біль утрати.

В.О. Сухомлинський

 

 Чим більше знає вчитель, тим легше його учням засвоювати елементарні знання, тим більшим авторитетом і довір’ям користується він серед учнів і батьків, тим більше до нього, як до джерела знань, тягнуться діти.

В.О. Сухомлинський

 

 Ми викликали б у дітей тільки відразу до повсякденного засвоєння певних «порцій»  знань, якби вчитель обмежувався підручником і не розсував би перед ними горизонти науки, не показував би того, що ще невивчене, що чекає втручання їхнього допитливого розуму і працьовитих рук. А щоб усе це відкрити й показати, учителеві треба знати значно більше, ніж вимагає програма.

 В.О. Сухомлинський

 

 Виховання лише тоді стає реальною силою, коли воно ґрунтується на вірі в дитину.В.О. Сухомлинський

 

 Говори правильно: кожне слово має свій зміст, невміння вибрати потрібне слово – те саме, що замість гострого заструганого олівця на уроці малювання користуватися цвяхом – ці слова увінчують маленький стенд в учительській Павлиської школи.

      Той, хто прагне зробить більше, ніж той, хто може.

 

Гордон Марі

 

Вчитель живе доти, доки вчиться, як тільки він перестає вчитися, в ньому вмирає вчитель.

 

К.Д. Ушинський

 

 Вільний час учителя – це корінь, який живить джерела педагогічної творчості.

 

В.О.Сухомлинський

 

 Якщо хочеш, щоб у тебе було досить вільного часу, щодня читай… Не шкодуй часу на те, щоб глибоко осмислити сутність фактів, явищ, закономірностей, з якими маєш справу.

 

В.О Сухомлинський

 

 

    Продовжуючи себе у своїх вихованцях, ми творимо не тільки людину. Ми творимо самий час. Дух часу, взаємини між людьми – все це залежить від того, які ми з вами, від того, яка школа, що їй народ ввіряє своє майбутнє.

 

В.О. Сухомлинський

 

 

У чому різниця між хорошим і великим учителем? Хороший учитель розвиває здібності до певної межі, великий – відразу бачить цю межу.

 

Марія Даллас

 

На питання, як учням досягти успіхів, Аристотель відповів: «Доганяти тих, хто попереду, і не чекати тих, хто позаду»

 

Все в наших руках, тому їх не можна опускати. (Коко Шанель)

 

У виховній та навчальній роботі набуває значущості дух закладу, який живе не в стінах, не на папері, а в характері вихователів і від них переходить до характеру вихованців.

 

 

К. Ушинський

 

Лише той учитель, хто живе так, як навчає.

 

Г. Сковорода

 

Діти часто досягають успіхів, якщо їх заохочують дорослі.

 

Б. Гейтс

 

     Учитель, будь сонцем, що випромінює людське тепло, і будь благодатним ґрунтом для розвитку людських почуттів, сій знання не лише в пам’яті й свідомості твоїх учнів, а передусім у їхніх душах і серцях.

 

 

Ш.Амонашвілі

 

  Усі люди за природою прагнуть

 до знань. І доказ цьому – їхня

 любов до нових вражень.

 

Арістотель

Запозичено з http://mala-sevast.ucoz.ua/index/zerna_pedagogichnoji_mudrosti/0-41

 

Категорія: Мої статті | Додав: school (31.03.2014)
Переглядів: 406 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Розклад дзвінків

1 урок 8.30 - 9.15

2 урок 9.30 - 10.15

3 урок 10.25 - 11.10

4 урок 11.30 - 12.15

5 урок 12.25 - 13.10

6 урок 13.20 - 14.05

7 урок 14.15 - 15.00

Корисна інформація

2017-2018 н.р.
І семестр
 

1.09.2017 - 29.12.2017 
ІІ семестр 

15.01.2018 - 25.05.2018 
Осінні канікули 
30.10.2017 - 05.11.2018 
Зимові канікули 
01.01.2018 - 14.01.2018 
Весняні канікули 
10.04.2018 - 16.04.2018

Таймер
Пошук
Погода
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Точний час
Рівне:

Рівненська ЗОШ № 20 © 2017
Конструктор сайтів - uCoz