Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 20.08.2017, 17:18

Рівненська ЗОШ №20

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [30]
Наше опитування
Скільки часу Ви витрачаєте в день на підготовку до уроків?
Всього відповідей: 89
Статистика
лічильник відвідувань
Статистика 2
Форма входу
Зараз на сайті
Годинник

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Структурні частини уроку
Структурні частини уроку, які ви можете наповнити власним змістом, 
використовуючи книжкові видання ВГ «Основа»
 

Основні 
етапи уроку

Форми та методи роботи

Приклади нетрадиційних прийомів

Перевірка домашнього завдання

 

  • тестові завдання;
  • самоперевірка за еталоном;
  • програмоване опитування;
  • індивідуальне опитування;
  • фронтальна бесіда

Інтелектуальна розминка; ігри «Вірю — не вірю», «Так — ні», «Диктант для шпигуна», «Знайди помилку», «Світлофор», «Лото» та ін.; щадне опит ування, тихе опитування, діалогічна пара, 
тест-рейтинг, театр «Мім» та ін.

 

Актуалізація опорних знань

 

  • використання тексту підручника, довідників тощо;
  • схеми, малюнки тощо;
  • бесіда;
  • використання методів «мозкового штурму», «асоціювання» тощо.

«Мозковий штурм», «Асоціативні схеми»

 

Мотивація навчальної діяльності

 

  • зв’язок навчального матеріалу з реаліями життя, показ його практичного значення;
  • створення проблемної ситуації, для розв’язання якої потрібно засвоїти нове;
  • вплив на емоційну сферу;
  • використання яскравих афоризмів, порівнянь, образів;
  • рольові ігри і т. ін.

«Дивуй», «Фантастична добавка», «Відстрочена загадка», кросворди, читаємо (використання літер), асоціації на дошці (поняття, квітка і т. д.), «Показуха», «Картинна галерея», «Мозкова атака», класифікація, альтернативи

 

Вивчення нового матеріалу

 

  • методи словесного навчання;
  • методи наочного навчання;
  • методи практичного навчання;
  • методи дослідження

Кросворди, модель майбутніх знань, асоціативні схеми, кмітливе читання, діалог Ривіна, «На смак і колір», «Сліпий капітан», «Моделі, що ожили», «Пізнайко»

 

Закріплення нового матеріалу

 

  • творчі роботи;
  • тестування;
  • вправи;
  • бесіда;
  • робота з підручником;
  • повторення дослідів і т. ін.

«Крокодил», «Малюнок на скелі», «Фантастичні тварини», ораторські змагання, «Логіка й фантазія», «Машина часу», «На шаховому полі», «Доміно», «Аукціон», «Погоня в лабіринті», «Інтелектуальний тир», тези, есе, «Інтелектуальне лото», «Вузька спеціалізація», «Репортери»

 

Домашнє завдання

 

  • вправи, письмові роботи;
  • робота з текстом підручника;
  • вивчення документів;
  • робота зі словником, довідником;
  • проведення дослідів;
  • читання творів і т. ін.

Творче завдання, «Знайди завдання», «Безпрограшна лоторея», «Ярмарок-продаж», «Вибери сам», одне завдання на двох, «Заздалегідь»

 

За книгами: Практична педагогіка. 99 схем і таблиць / автори-уклад. Н. П. Наволокова, В. М. Андрєєва.— Х. : ВГ «Основа», 2008.— 117 с.;
Садкіна В. І. 101 цікава педагогічна ідея. Як зробити урок.— Х. : ВГ «Основа», 2009.— 88 с.
Категорія: Мої статті | Додав: school (08.08.2014)
Переглядів: 174 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Розклад дзвінків

1 урок 8.30 - 9.15

2 урок 9.30 - 10.15

3 урок 10.25 - 11.10

4 урок 11.30 - 12.15

5 урок 12.25 - 13.10

6 урок 13.20 - 14.05

7 урок 14.15 - 15.00

Корисна інформація

2016-2017 н.р.
І семестр
 

1.09.2016 - 30.12.2016 
ІІ семестр 

16.01.2016 - 26.05.2017 
Осінні канікули 
31.10.2016 - 06.11.2017 
Зимові канікули 
31.12.2016 - 15.01.2017 
Весняні канікули 
27.03.2017 - 02.04.2017

Таймер
Пошук
Погода
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Точний час
Рівне:

Рівненська ЗОШ № 20 © 2017
Конструктор сайтів - uCoz